القطيف ون
عدد الضغطات : 0القطيف ون
عدد الضغطات : 0عدد الضغطات : 0عدد الضغطات : 0
عدد الضغطات : 0القطيف ون
عدد الضغطات : 0
القطيف ون
عدد الضغطات : 0القطيف ون
عدد الضغطات : 0

العودة   القطيف ون > قسم الأخبار والرياضة العالمية والعربية > الأخبار العالمية والعربية


Democratic activist Tim Gill heavily funded federal super PAC Read more: Democratic

الأخبار العالمية والعربية


إضافة رد
#1  
قديم 28-10-2012, 12:24 PM
hassan
hassan غير متواجد حالياً
Saudi Arabia     Male
SMS ~ [ + ]
لو تزيد الشوق جمرة تحولني رماد لو يزيد العشق شعرة بوصل للجنون
لوني المفضل Crimson
 رقم العضوية : 1
 تاريخ التسجيل : 11-09-2011
 فترة الأقامة : 2932 يوم
 أخر زيارة : 03-03-2013 (11:50 PM)
 الإقامة : القطيف ون
 المشاركات : 172 [ + ]
 التقييم : 10
 معدل التقييم : hassan تم تعطيل التقييم
بيانات اضافيه [ + ]
افتراضي Democratic activist Tim Gill heavily funded federal super PAC Read more: Democratic



Democratic activist Tim Gill heavily funded federal super PAC


نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
Tim Gill, who typically spends money in Colorado races, has given to a federal super PAC that turns out state voters who back the president.





Software entrepreneur and Democratic activist Tim Gill has heavily funded a federal super PAC responsible for turning out Colorado voters who support President Barack Obama, according to federal election records.
It appears this is the first time Gill, who typically spends money in state races, has injected himself in presidential politics at this level, a review of publicly disclosed records shows.
Obama and Republican presidential nominee Mitt Romney are tied in Colorado, according to poll averages from Real Clear Politics. Roughly a fifth of Colorado voters have already cast ballots, with registered Republican voters narrowly edging out registered Democrats, according to the Colorado secretary of state.
The independent expenditure commitee, Fair Share Action, is focused on get-out-the-vote efforts in Colorado, Florida and New Hampshire. Its website says its volunteers have knocked on more than 100,000 doors in Denver, Colorado Springs and Boulder.
Doug Casler of Fair Share said his group is talking to people directly about "protecting Medicare, funding women's health care and preserving student-loan programs."
The group's field effort targets voters household by household and looks similar to what Democrats did in 2010 for U.S. Sen. Michael Bennet. Then, Democrats used an über-voter file, which includes demographic, political and commercial/marketing information for 280 million Americans, to micro-target Colorado voters. And they showed up on their doorsteps in the final two weeks of the election. Bennet won by a narrow margin over his Republican opponent.
Fair Share, created in August, has raised $1.2 million — 40 percent of which came from Gill and his advocacy group Gill Action Fund, which works to advance equality for lesbian, gay, bisexual and transgender people. Environment America has contributed $550,000.
"As a former CEO and job creator, I don't think we should run this country like Bain Capital," Gill said in an e-mail to The Denver Post, referring to Romney's former company, which has been criticized by some for outsourcing jobs to other countries. "Romney doesn't have the option to sell off underperforming states or shipping jobs overseas."
Republicans do not have a group like Fair Share registered in Colorado with the Federal Election Commission, a review of federal records shows. However, Ryan Call, head of the Colorado GOP, said Republicans' get-out-the-vote machine is stronger and better organized than it has been in years, and he is "confident that we will match or beat the efforts of the Democrats."
"Our fellow Coloradans," he added, "understand that we deserve better than Obama's record of broken promises and persistently high unemployment."
If Democrats are successful at increasing turnout for Obama, it may also help them take back the Colorado House, where they are down one seat, and retain a majority in the state Senate.
"It will more than likely help lower-level races because most of those people (that Fair Share) turns out will be Democrats or pre-identified liberals, who tend to pick legislators and congressional candidates who are also Democrats," said Denver pollster Floyd Ciruli.
Fair Share says it has 26 offices and has knocked on more than 400,000 doors, spoken with more than 150,000 voters face to face and collected almost 60,000 pledges to vote.



وقد مولت منظم البرمجيات والناشط الديمقراطي تيم جيل بشدة عظمى الاتحادية المسؤولة عن PAC تتحول الناخبين الذين يؤيدون كولورادو الرئيس باراك أوباما، وفقا لسجلات الانتخابات الاتحادية.

يبدو أن هذه هي المرة الأولى جيل، الذي يمضي عادة المال في سباقات دولة، وقد حقن نفسه في السياسة الرئاسية على هذا المستوى، واستعراض السجلات من البرامج الكشف علنا.

وترتبط أوباما والمرشح الجمهوري للرئاسة ميت رومني في ولاية كولورادو، وفقا لاستطلاع رأي من المعدلات سياسات واضحة حقا. وألقت ما يقرب من خمس الناخبين بأصواتهم بالفعل كولورادو، مع الناخبين الجمهوريين المسجلين متفوقا بفارق ضئيل عن الحزب الديمقراطي المسجل، ووفقا للأمين كولورادو للدولة.

وتركز الإنفاق بينما قالت اللجنة مستقلة وعادلة مشاركة العمل، على الحصول على المغادرة، التصويت جهود في ولاية كولورادو وفلوريدا ونيو هامبشاير. موقعها على شبكة الانترنت يقول متطوعيها وطرقت أبواب أكثر من 100،000 في ولاية كولورادو دنفر الينابيع، وبولدر.

وقال دوج Casler من شارك العادلة جماعته يتحدث إلى الناس مباشرة عن "حماية الرعاية الطبية والرعاية الصحية في التمويل المرأة والحفاظ على الطالب والقروض البرامج."

الجهود التي تبذلها المجموعة تستهدف الناخبين مجال الأسرة من الأسر ويبدو على غرار ما فعل الديمقراطيين في عام 2010 لمايكل بينيت السيناتور الأمريكي. ثم، وتستخدم الديمقراطيين ملف اوبر-الناخبين، والذي يتضمن الديموغرافية والمعلومات السياسية والتجارية / التسويق مقابل 280 مليون أميركي، للناخبين كولورادو الصغيرة المستهدفة. وأظهروا حتى على عتبات بيوتهم في الأسبوعين الأخيرين من الانتخابات. فاز بينيت بفارق ضئيل على منافسه الجمهوري.

وأثار حصة عادلة، التي أنشئت في أغسطس، 1.2 مليون دولار - 40 في المئة من الذي جاء من جيل وجيل له الدعوة عمل صندوق مجموعة، التي تعمل على تعزيز المساواة بين الناس، مثلي الجنس مثليه وثنائيي الجنس والمتحولين جنسيا. وقد ساهمت البيئة الأمريكية 550،000 دولار.

"والرئيس التنفيذي السابق ومؤسس العمل، وأنا لا أعتقد أننا يجب أن يدير هذا البلد مثل باين كابيتال"، وقال جيل في رسالة عبر البريد الإلكتروني إلى دنفر بوست، في اشارة الى شركة رومني السابق، الذي تعرض لانتقادات من قبل بعض لالاستعانة بمصادر خارجية وظائف في بلدان أخرى. "رومني ليس لديها خيار لبيع الدول ضعيفة الأداء أو وظائف الشحن في الخارج."

الجمهوريون لم يكن لديك مجموعة مشاركة مثل معرض مسجلة في ولاية كولورادو مع لجنة الانتخابات الاتحادية، واستعراض السجلات من البرامج الاتحادية. ومع ذلك، قال ريان دعوة رئيس الحزب الجمهوري كولورادو، الجمهوريين على المغادرة دون وصوت آلة أقوى وأفضل تنظيما مما كانت عليه منذ سنوات، وانه "واثق من أننا سوف تعادل أو فوز على جهود الديمقراطيين ".

"لدينا زميل Coloradans"، كما أضاف، "فهم أننا نستحق أفضل من سجل أوباما من الوعود واستمرار ارتفاع البطالة."

إذا الديمقراطيين ناجحة في زيادة الإقبال على أوباما، فإنه قد تساعد أيضا لهم استعادة بيت كولورادو، حيث انخفضت مقعد واحد، والإبقاء على الأغلبية في مجلس شيوخ ولاية.

"وسوف أكثر من المرجح تساعد على خفض مستوى السباقات لأن معظم هؤلاء الناس (أي حصة عادلة) تبين ستكون الديمقراطيين الليبراليين أو المحددة مسبقا، الذين يميلون لاختيار المشرعين والمرشحين للكونغرس الذين هم أيضا الديمقراطيين"، وقال خبير استطلاعات الرأي فلويد دنفر Ciruli.

حصة عادلة تقول ان لديها 26 مكتبا وطرقت أبواب أكثر من 400،000، تحدثت مع أكثر من 150،000 الناخبين وجها لوجه وجمع ما يقرب من 60،000 التعهدات في التصويت.
للمزيد من مواضيعي

 

الموضوع الأصلي : Democratic activist Tim Gill heavily funded federal super PAC Read more: Democratic     -||-     المصدر : القطيف ون     -||-     الكاتب : hassan



 توقيع : hassan

ماشاء الله تبارك الله ماشاء الله لاقوة الا بالله , اللهم اني اسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


Preview on Feedage: %D8%A7%D9%84%D9%82%D8%B7%D9%8A%D9%81-%D9%88%D9%86 Add to My Yahoo! Add to Google! Add to AOL! Add to MSN
Subscribe in NewsGator Online Add to Netvibes Subscribe in Pakeflakes Subscribe in Bloglines Add to Alesti RSS Reader
Add to Feedage.com Groups Add to Windows Live iPing-it Add to Feedage RSS Alerts Add To Fwicki

Loading...


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd
تطوير اسطورة الزعيم
Ads Management Version 3.0.1 by Saeed Al-Atwi

HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010